20 Mayıs 2016 Cuma

Her duamız kabul olacaksa kalmaz şımarık çocuklardan fakı

Hayallerimdekini değil hayallerimi sevmiştim oysa
Akar karşımda kulakları sağır edercesine sessizliğin suları
İnsanlar nasıl bu kadar kör, anlamıyorum hala
Nasıl bu kadar yanlış anlayabilirler apaçık doğruları
Bu kadar basit değil hayat, hayaller ise ilk katman
Hayallerini geçmezsen sonrakine nasıl ulaşıcan
Geliş amacın Allah'ı bulmaksa zaten bulucan
Keramet okuduğunda değil anladığın akılda
En büyük sihir senin aklın bir de bunu anlasana
Bu kadar basit değil hayat, başka bir amaç olmalı
Her duamız kabul olacaksa kalmaz şımarık çocuklardan fakı
Hayallrerdir gerçekte aklın sınırlarını zorlayan
Kör doğmadık ne yazık ki, hayallerimiz bile sıradan
Aşık Veysel'di gözleri, sazına dolanan  sözleri olan
Asıl gördüklerimizdir hayallerimize sınırlar koyan
Sınırlarını zorlamadan ulaşamazsın kendine anlıycağın
Aslında sihir sandıklarının hepsini sen saptın
Bağlama yaptığın her işin sounu başkasının duasına
Sihir olmaz anlamadığın birkaç cümle tekrarlamakla...
Bu sözleri de yanlış anlayıp beni isyanla suçlama
Asıl sihir senin aklın işte bunu anladığında
Tekrar oku bunu, belki o zaman bir tebessüm kalır dudaklarında

4 yorum:

  1. "Bu kadar basit değil hayat, hayaller ise ilk katman
    Hayallerini geçmezsen sonrakine nasıl ulaşıcan"
    Özellikle bu kısım çok hoşuma gitti, izninizle alıntı olarak paylaşmak istiyorum. :) Yüreğinize sağlık. :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekürler. Tabiki paylaşabilirsiniz. Umarım bu sözü okuyanların yüzünde bie tebessüm oluşur. :)))

    YanıtlaSil
  3. Tebessüme sebep olacağını düşünüyorum.
    Alıntı olarak burada kullandım; http://1000kitap.com/gonderi/8445389

    YanıtlaSil