26 Mayıs 2016 Perşembe

Gökyüzü ıslanmıştı kendi uykusuzluğundan...

Gökyüzü sırılsıklam bugün
Sıcaktan kurudu sandığım gözleri
Beni çağırıyordu "arkadaşı oldum" dedi
"Çaresizlik yorganıyla bekleyen uykusuzluğun"
Gökyüzü sırılsıklam olmuştu bugün
Griye boyanmıştı bir an güneşe inat
Sonra kendi gözyaşlarıyla arındı uykusuzluğundan
Bir burukluk kalmıştı, gülümsedi ona kainat
Gökyüzü ıslanmıştı kendi uykusuzluğundan
Kirpiklerine oturmuşlardı bulutlar
Özgürlüğün tadını çıkarıyorlardı bulutlardan
Yağmur damlalarından çalıyordu sonra insanlar
Gökyüzü ıslanmış uyurken örttüğü yorgandan
Yıldızları beklemiş kavuşamadığı geceye inat
Ama gelmedi yıldızlar, kurtulamadılar aydınlıktan
Gece yıldızları azad etti,
gecenin sonunu getirecek güneşe inat...

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Sınavlarında başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekürler. sınavlardan dolayı biraz ihmal ettim sanırım. geç cvp verdiğim için kusura bakmayın lütfen. :)))

      Sil
  2. Sevdicann'dan çıkan yol beni buraya getirdi.Siyah zemin üzerinde beyaz dizeler.Tanıdığıma sevindim.Şiir edebiyatın en sevdiğim dalıdır.Sevgilerimle Fatime :)Ece ablanız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekür ederim.beni de edebiyata bağlayan tek şey şiirdir. ben de sizi tanıdığıma sevindim ece abla :)

      Sil
  3. Kaleminiz çok güzel. Yüreğinize sağlık. Fakat size bir tavsiyem var. Mobilden girince yazı başlık renkleri insanın gözünü tuhaf ediyor ve okumak oldukça zor. Renk değişimine gitmenizi tavsiye ederim :) sağlıcakla kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz ve tavsiyeniz için çok teşekkürler. Önerinizi dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz. 😊☺️☺️

      Sil