28 Nisan 2016 Perşembe

elimden geldiğince kelimelere saklıyorum yalnızlığımı, acizliğimi, kabuslarımı...

Yazmaya başlayıp tekrar silmek var ya... İşte en çok canımı sıkan da bu. Önceden belirlediğimiz, kafamızda onlarca kez tekrar ettiğimiz satırları yazmaya cesartet ettiğimiz an bütün kelimeleri unuturuz. Aslında cümlelerimizin saf suygulardan ibaret olduğunu anlarız. Sürekli yazar sonra tekrar sileriz inatla. Çünkü yazdığımız her kelime aslında düşüncelerimizi karşılayamazmış gibi gelir bize...
Az önce tekrar yazıp sildiğim yazıları gökyüzüme fırlattım. Anlatamadığım, söyleyemediğim her kelimenin yıldız olarak süslediği gökyüzü. Ben düşlerime yalnızlığımı fısıldarken kelimelerle değil, gülümsemelerimi harf yerine kullanıyordum. Gülümsemelerin başına getirdiğim burukluklar noktalama işaretlerimdi. Bazen de gözyaşlarım kelimelere dönüşebiliyordu aniden. Şimdi yazdığım her kelimeyi silmek istiyorum ve yeniden, yeniden yazmak. Parmaklarım klavyenin üzerinde gezinirken bir anda durakladım. Bilemiyorum ne yaptığımı. Sadece gözlerimi kapatıp elimden geldiğince kelimelere saklıyorum yalnızlığımı, acizliğimi, kabuslarımı...

8 yorum:

  1. Son yazıma bakar mısın şekerlik:)

    YanıtlaSil
  2. içinden geldiği gibi yazmalı..ancak öyle geçer ki kabuslar.. ve gülümsemeye her daim devam.. iyi gelir.. :)
    sevdican yolladı beni buraya; ne iyi etmiş..

    YanıtlaSil
  3. Hayatımdakilere neşe saçan biri olmama rağmen sanki içimde ikinci bir ben varmış gibi hissediyorum ve bunu sizlerle paylaşmamda bana yardım eden sevdicann'a çok minnettarım.

    YanıtlaSil
  4. Bazen yoğun duygular ile yazıyorum, sonra o duygu yoğunluğu geçince, neler yazmışım öyle diyorum. Ama silmemeli, hepsinin ayrı yeri var. İyisi ile kötüsü ile.
    Bu arada ne güzel yazılarınız var, zevkle takibe aldım. İlginizi çekerse benim de şirin bir bloğum var, beklerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de bir an yazmak istiyorum ve neler yazdığımı bloğumda paylaştıktan sonra farkediyorum bazen. Eminim sizin yazılarınız da güzeldir. Mutlaka bloğunuza uğrayıp takip edicem. 😊😊

      Sil
  5. Sevdicanin tavsiyesi üzerine geldim ve çok güzel bloglarla karşılaştım...sizin yazılarinizinda birkaçını okuyabildim...kaleminde gönlünüze saglik...takibe aldim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdican sayesinde birçok yeni blog keşfedip bir sürü güzel yorum aldım. Bu g7zel yorumunuz için teşekür ederim.😄😊

      Sil