10 Şubat 2016 Çarşamba



Zaman ilaç değil aslında

Sadece direnç veriyor az da olsa
Ama bunun şebebi bile başka
Amaç ölmeden dayanmak acıya
Direnmek için bir avuç ateş aldım

Zaman adlı nehrin kenarındayım
İçtim Zaman'ın ateşini hâla yanmadım
Ne kadar saçma da olsa bir "belki" kazandım
Ne ölçüye ne saate isyanım
Hem ne fark eder yine tek başımayım
Kanla boyansın ateşle yıkansın tüm hayatım
Ne fark eder hâla buradayım
Sözlerim gibiyim anlaşılamıyorum hâla
Benim isyanım ne Dünya'ya ne Hakk'a
Cevaplasam da kendi sorularımı mantıkla
Yetmiyor bir yerde hayatın ardı bambaşka
Depresyon değil bu bir çeşit sığınma
Her gün yeni sorular kafamda, cevaplayamasam da
Kader geçmiş karşıma nasıl gülüyor baksana
Tek yönlü bir yol kaldı
Adı "cevaplanmış cevapsız sorular"
Bu sözlerden birçok anlam çıksa da
Aslında tek bir sonuç var, gülümseyerek karşımda
Cevap isteyen bitmez tükenmez bir ısrarla
Ölüm meleği… "Dur" diyor "bekle daha"
"Acele etme, sana da gelecek bir gün sıra"
Ölüm değil tek çare sakın yanlış anlama
Hâla bir umut var ama sabredeceksin Zaman'a
Kaçmak çözüm değil bulur o seni anında
Fakat şunu unutma; alışmalısın zamanla Zaman'a

2 yorum:

  1. Kankişim harika olmuş yüreğine sağlık. Bu arada son 3 hafta kaldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kanka ama üç hafta işini unut😂😂😂😂

      Sil